Obchodní podmínky

Objednávání

Kupující dostane zboží za cenu platnou v době objednání (jsme platce DPH). V případě, že se jedná o speciální zboží na objednávku, nebo zboží, které není skladem, prodávající kupujícímu předem potvrdí telefonicky / e-mailem cenu a termín dodání. 

Objednávat je možno následujícími způsoby:

 

Prodávající doporučuje kupujícímu provádět objednávky přes elektronický obchod.

Doprava

Způsob dopravy zboží si zvolíte při odeslání objednávky. V tuto chvíli nabízíme tyto základní formy:

  • Česká pošta
  • Zásilkovna (Vydejní místa v rámci ČR a na Slovensku)
  • DPD - Doručení na adresu v ČR
  • Expresní kurýr - Praha (Při podání do 13. hodiny zásilka bude doručena na adresu v Praze hned odpoledne mezi 18. a 22. hodinou, po telefonické dohodě s příjemcem) 
  • Osobní odběr. Vydejné místo - Velflíkova 4, PRAHA 6 Dejvice  OSOBNÍ ODBĚR OBJEDNÁVEK MOŽNÝ POUZE PO PŘEDCHOZÍ DOMLUVĚ  tel: 777549424 
  • Slovenská pošta - Doručení na adresu v SR. Termín dodání D+2 až D+3. 

 

Možnosti platby

Při nákupu v našem e-shopu snowfun.cz si můžete zvolit jeden z následujících způsobů platby:

  • Na dobírku
  • Hotově
  • Převodem na účet číslo 2200687950 / 2010. Jako variabilní symbol nezapomeňte uvést číslo objednávky. Za platbu převodem na náš účet neúčtujeme žádné poplatky. Číslo bankovního účtu ve formátu IBAN pro mezinárodní platby: CZ5020100000002200687950, BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
     

Záruka

Na veškeré zboží je poskytována záruka 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na zboží poškozené neodborným zacházením, nebo neodbornou montáží.

Výměna zboží

V případě zakoupení zboží, které Vám nevyhovuje nebo jste zboží dostali jako nevhodný dárek, poskytujeme možnost výměny zboží.

Požadavek na výměnu zašlete dopis (email) s textem: Žádám o výměnu zboží zakoupeného dne DD.MM.RRRR, číslo faktury (objednávky) za výrobek (uveďte celý název případně vložte odkaz na výrobek). Pokud si zboží přejete poslat na jinou adresu než předchozí, tak je třeba uvést tuto adresu, pokud je adresa shodná, uveďte, že adresa doručení je shodná s předchozím dodáním. Pokud jste si jako nové zboží vybrali dražší variantu, je nutno uvést, jakým způsobem provedete doplatek, zda převodem na náš účet nebo zaplatíte dobírkou. Datum a podpis.

Výměnu zboží lze provést do 14 dnů od zakoupení.

Zboží, které chcete vyměnit, musí být v původním obalu, nesmí jevit známky používání, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, návodu atd.). Náklady na přepravu zboží zpět k prodávajícímu a za zaslání nového zboží hradí kupující.

Reklamační řád

Jestliže se během záruční lhůty vyskytne na výrobku záruční vada zejména způsobená chybnou konstrukcí, zpracováním nebo materiálem, bude při splnění následujících podmínek vadný výrobek (nebo jeho součást či díly) bezplatně opraven nebo vyměněn za nový. Reklamovaný výrobek nebo jeho reklamovaná část musí být kompletní nejlépe v původním obalu, případně jinak vhodně zabalen. Záruka poskytovaná prodávajícím se nevztahuje na poškození způsobené ohněm, vodou, statickou elektřinou nebo jinou živelnou událostí, nesprávným používáním výrobku, běžným opotřebením, mechanickým poškozením nebo neodborným nastavením, modifikací, opravou nebo nesprávným způsobem použití neslučitelným s návodem k použití, technickými normami či bezpečnostními předpisy platnými v České republice. 

Dodavatel se zavazuje provést vyřízení reklamace nejpozději do 30 dnů ode dne převzetí uplatnění reklamace, včetně reklamovaného zboží.

Reklamace musí obsahovat:

  • název reklamovaného zboží,
  • konkrétní popis závady,
  • reklamovaný výrobek nebo reklamovaná část,
  • kopii dokladu o koupi (faktura), nebo jiný doklad potvrzující koupi,
  • adresu, kam zaslat vyřízenou reklamaci, a kontakt na Vás (telefon, email na Vás).

Aby mohla být reklamace urychleně vyřízena, doporučujeme zaslat všechny výše uvedené informace a doklady. Reklamované zboží je nutné dopravit k nám jakýmkoliv způsobem na naši adresu. Zpět bude opravený výrobek dopraven na naše náklady. Před odesláním nás však kontaktujte s oznámením reklamace.

Reklamaci zasílejte na adresu: Velflíkova 4, 160 00, Praha

V případě dotazů nás kontaktujte:

email: info@snowfun.cz

telefon: +420 777 54 94 24